Εγγραφές Α΄Δημοτικού

eggrafes

 

Ενημέρωση γονέων για την εγγραφή μαθητών/τριών στην Α΄ τάξη του Δημοτικού Σχολείου

Αγαπητοί γονείς θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως οι εγγραφές για τη νέα σχολική χρονιά ξεκινούν στις 2 Μαϊου και τελειώνουν στις 18 Μαϊου 2018.
Στο Δημοτικό Σχολείο εγγράφονται οι μαθητές/τριες που συμπληρώνουν την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής ηλικία έξι (6) ετών και διαθέτουν Πιστοποιητικό Φοίτησης από το Νηπιαγωγείο.
Από τις 2 έως τις 18 Μαΐου 2018 οι γονείς / κηδεμόνες υποβάλλουν σχετικές αιτήσεις-υπεύθυνες δηλώσεις εγγραφής.
Η αίτηση-υπεύθυνη δήλωση κατατίθεται στο Δημοτικό σχολείο που ανήκουν σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας, προσκομίζοντας:
1) βεβαίωση φοίτησης από το Νηπιαγωγείο. (Δίνεται από το Νηπιαγωγείο φοίτησης)
2) αποδεικτικό στοιχείο από το οποίο προκύπτει η διεύθυνση κατοικίας τους μαθητή/τριας,
3) το βιβλιάριο υγείας ή άλλο στοιχείο από το οποίο αποδεικνύεται ότι έχουν γίνει τα προβλεπόμενα εμβόλια και
4) το Ατομικό Δελτίο Υγείας μαθητή/τριας. (Δίνεται από τη σχολική μονάδα εγγραφής προς συμπλήρωση μετά την κατάθεση της αίτησης εγγραφής).

Οι εγγραφές γίνονται από τις 8.00 έως τις 14.00. Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας μπορείτε να έρχεστε στο σχολείο από τις 8.00 έως τις 9.30 και από τις 12.30 έως τις 13.30. Περισσότερες πληροφορίες στο τηλ.: 2310731159.

Γιορτή της μητέρας

mother13

 

Γιορτή της Μητέρας. Μία ευκαιρία να εκφράσουμε στη γυναίκα, που μας έδωσε τη ζωή και μας φρόντισε, την αγάπη και το σεβασμό μας. Λίγα λουλούδια, ένα χαμόγελο, ένα φιλί και ένα απλό «ευχαριστώ», μπορεί να είναι λίγα για να χωρέσουν την ευγνωμοσύνη μας για όλα όσα μας προσφέρει. Είναι όμως αρκετά για να την κάνουν ευτυχισμένη.

Πρόκειται για μια γιορτή αρκετά παλιά. Στην Αρχαία Ελλάδα συναντάμε την πρωταρχική αναφορά στην «γιορτή της μητέρας», με μια ανοιξιάτικη γιορτή αφιερωμένη στη Θεά Γαία. Η θεά Γαία, ή αλλιώς «Η μεγάλη μητέρα», ήταν σύζυγος του Ουρανού και μητέρα όλων των θεών και των ανθρώπων, και κάθε άνοιξη λατρευόταν ως υπέρτατη θεότητα.

Η δεύτερη Κυριακή του Μάη που καθιερώθηκε σαν εθνική γιορτή της μητέρας στις ΗΠΑ οφείλεται στην έμπνευση μιας γυναίκας από την Φιλαδέλφεια της Ana Jarvis. Η Ana Jarvis θέλοντας να τιμήσει τη μνήμη της μητέρας της ξεκίνησε το 1907 μια εκστρατεία για να καθιερωθεί μια επίσημη γιορτή της μητέρας. Η προσπάθειά της είχε απήχηση και η γιορτή της μητέρας έγινε επίσημα εθνική γιορτή των ΗΠΑ το 1914 με προεδρικό διάταγμα που όριζε την δεύτερη Κυριακή του Μάη σαν Ημέρα της Μητέρας.

Στη χώρα μας, η Γιορτή της Μητέρας γιορτάστηκε για πρώτη φορά στις 2 Φεβρουαρίου του 1929 και συνδυάστηκε με τη γιορτή της Υπαπαντής. Από το 1960 και έπειτα γιορτάζεται κάθε 2η Κυριακή του Μαΐου.

Χαμόγελο του Παιδιού

Έπαινος ΧαμόγελουΟι μαθητές/τριες του σχολείου μας και οι οικογένειές τους μαζί με τους εκπαιδευτικούς πρόσφεραν και φέτος ό,τι μπορούσαν για τη στήριξη του Χαμόγελου του Παιδιού

Καλό Πάσχα!

Ανακοίνωση

Mε απόφαση του δημάρχου, κ.  Λάζαρου Κυρίζογλου, αύριο το πρωί, με την έναρξη του ωραρίου των μαθημάτων δεν θα μπουν τα παιδιά στις αίθουσες, εάν δεν έχει αποκατασταθεί η υδροδότηση στο σχολείο.

ΠΑΡΕΛΑΣΗΣ 25ης ΜΑΡΤΙΟΥ

Οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας με τη συνοδεία των εκπαιδευτικών κ.κ. Κυρούδη Πόπης και Κεραμιδά Νίκου, παρέλασαν καταχειροκτοτούμενοι, τιμώντας τους ήρωες της ελληνικής Επανάστασης του 1821.

IMG_20180325_112536

IMG_20180325_114243

IMG_20180325_121106

IMG_20180325_121115

Γιορτή 25ης Μαρτίου

Μια πολύ  ωραία και προτότυπη  γιορτή παρουσίασαν με  την καθοδήγηση των δασκάλων τους κ.κ. Τσιακίρη Λίνας και Σιδηρόπυλου Παναγιώτη, της εκπαιδευτικού της Θεατρικής Αγωγής κ. Μαρίας Ρούκαλη και της Μουσικού μας κ. Καλαϊτσίδου Ειρήνης,  οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε΄ τάξης. Συγχαρητήρια!

IMG_20180323_103536

IMG_20180323_101920

 

 

Το δέντρο που έδινε

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α΄ και Β΄ τάξης γνώρισαν το παραμύθι του Silverstein Shel  «Το δέντρο που έδινε»,  έναν σύγχρονο μύθο. Ανακάλυψαν τη χαρά της προσφοράς αλλά και την αλληλεξάρτηση ανθρώπου και φύσης. Την άδολη  αγάπη και την ευθύνη που όλοι έχουμε απέναντι στη φύση.   Κάποια από τα παιδιά μάς το  αναδιηγούνται εικαστικά:

20180313123515143_000120180313123251496_0001 20180313123321135_0001

20180313123341458_0001

20180313123408605_0001

20180313124210918_0001

20180313123219174_0001

Μαθαίνουμε να ανακυκλώνουμε, προστατεύουμε το περιβάλλον μας

Στο χώρο της αυλής του σχολείου μας, ο μπλε κάδος μάς θυμίζει:

Μαθαίνουμε να ανακυκλώνουμε,

προστατεύουμε το περιβάλλον μας!

Στον μπλε κάδο ρίχνουμε τα χαρτιά που μαζεύουμε στις τάξεις μας και τα πλαστικά , μεταλλικά, γυάλινα μπουκάλια χωρίς το καπάκι τους. Τα καπάκια τα μαζεύουμε χωριστά

Παγκόσμια μέρα κατά της βίας στο σχολείο

6 Μαρτίου: Παγκόσμια μέρα κατά της βίας στο σχολείο

εαρτερ

Ο όρος «εκφοβισμός και βία στο σχολείο» (school bullying), όπως και ο όρος «θυματοποίηση» (victimization) χρησιμοποιούνται για να περιγράψουν μια κατάσταση κατά την οποία ασκείται εσκεμμένη, απρόκλητη, συστηματική και επαναλαμβανόμενη βία και επιθετική συμπεριφορά με σκοπό την επιβολή, την καταδυνάστευση και την πρόκληση σωματικού και ψυχικού πόνου σε μαθητές από συμμαθητές τους, εντός και εκτός σχολείου.

Συχνά το «ισχυρότερο» παιδί αντλεί από την πράξη του κάποιο όφελος, όπως ευχαρίστηση, κύρος, υλικά αποκτήματα, ενώ το «αδύναμο» παιδί δεν μπορεί να προστατέψει με ουσιαστικό και ριζικό τρόπο τον εαυτό του.

Ο εκφοβισμός και η βία στο σχολείο είναι και ομαδικό φαινόμενο, καθώς δεν αφορά μόνο το μαθητή που εκφοβίζει και εκείνον που εκφοβίζεται, αλλά και όσους είναι παρόντες ή γνωρίζουν την ύπαρξή του, δηλαδή τους παρατηρητές, οι οποίοι μπορεί να είναι είτε μαθητές είτε ενήλικες.

Ένα σημείο το οποίο χρήζει διευκρίνισης είναι ότι όλες οι μορφές μαθητικής επιθετικότητας δεν αποτελούν εκφάνσεις του σχολικού εκφοβισμού και της βίας στο σχολείο. Ο εκφοβισμός μπορεί να πάρει διάφορες μορφές:

  • Σωματικός: φυσικός τραυματισμός ή απειλή τραυματισμού προς κάποιον. Εκδηλώνεται με σπρωξίματα, σκουντήματα, αγκωνιές, γροθιές και κλοτσιές, τρικλοποδιές, χτυπήματα με αντικείμενα, τσιμπήματα και δαγκωνιές, περιορισμό του άλλου μέσω σωματικών πρακτικών.

  • Λεκτικός: συστηματική χρησιμοποίηση υβριστικών εκφράσεων, φραστικών επιθέσεων, προσβολών και απειλών, αγενών σχολίων και ειρωνείας, χρήση παρατσουκλιών.

  • Εκφοβισμός με εκβιασμό: εκούσια απόσπαση χρημάτων ή προσωπικών αντικειμένων, η οποία συνοδεύεται από απειλές ή και τον εξαναγκασμό σε αντικοινωνικές πράξεις.

  • Έμμεσος ή κοινωνικός: προσπάθεια για κοινωνική απομόνωση ή αγνόηση ατόμου, για άσκηση επιρροής στην ομάδα των συνομηλίκων ώστε να αισθανθούν αντιπάθεια για κάποιο συγκεκριμένο συμμαθητή τους, διάδοση κακόβουλων φημών και ψευδών.

  • Ηλεκτρονικός: αποστολή απειλητικού ή υβριστικού υλικού μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, των υπηρεσιών MMS και SMS που παρέχουν τα κινητά τηλέφωνα και των διαδικτυακών τόπων κοινωνικής δικτύωσης, χρήση ή παραποίηση των προσωπικών δεδομένων κάποιου ατόμου, αποκλεισμός του από μια δικτυακή ομάδα, κλήσεις στο κινητό του από άγνωστο νούμερο.

  • Ρατσιστικός: διάδοση αρνητικών σχολίων εξαιτίας της καταγωγής, της κοινωνικής τάξης, της οικονομικής κατάστασης, της διαφορετικότητας.

  • Σεξουαλικός: υβριστικά σχόλια, σκίτσα και γκράφιτι με σεξουαλικό περιεχόμενο, ανήθικες χειρονομίες, ανεπιθύμητο άγγιγμα, μέχρι και σοβαρές σεξουαλικές επιθέσεις.

Είναι πολύ σημαντικό γονείς κι εκπαιδευτικοί να διατηρούμε   καθημερινή επικοινωνία με τα παιδιά μας και να  τα πλησιάζουμε συναισθηματικά, κτίζοντας παράλληλα μια σχέση φιλίας με αυτά, ώστε να μπορούμε να εκμαιεύσουμε τυχόν πληροφορίες που θα μας βοηθήσουν να αντιληφθούμε το πρόβλημα και να το αντιμετωπίσουμε.

Διαβάστε επίσης: http://www.mifovasai.gr/   http://stop-bullying.sch.gr/